سرکاری
مشاهده صفحه جدید
تاریخ : چهار شنبه 4 تير 1393
نویسنده : علی

1- به اندازه گوسفندهای جهان دوستت دارم.  «قربانت،چوپان دروغگو»

لبخند

2- همیشه می گفتن پیداکردن یه دوست خوب خیلی سخته امّا من باورم

نمی شد. تا اینکه تورو دیدم که برای پیداکردن من چه قدرزحمت کشیدی.

لبخند

3- توی دنیا یکی هست که فقط برای تونفس می کشه.... می دونی کیه؟.... دماغته!

لبخند

4- به اندازه چشمام تورو دوست دارم. «ازطرف موش کور»

لبخند

5- یه توپ دارم قلقلیه، موی سرم فرفریه، اس ام اس جدید نداشتم، سرت کلاه گذاشتم.

لبخند

6- به ده دلیل دوستت دارم؛9 تاشو نمی دونم، یکیشم یادم رفته...!

لبخند

برای خواندن ادامه ی این بخش، درقسمت موضوعات بخش سرکاری را انتخاب کنید. باتشکر.




|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
برچسب‌ها: جک , لطیفه , جک سرکاری , لطیفه سرکاری ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
مجید در تاریخ : 1393/4/4/3 - - گفته است :
جک های جالبی بود.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب
پارسی رنک

/
به وبلاگ من خوش آمدید. درصورت مشاهده ی هرگونه بی احترامی به شخص یاگروهی، آنرا به ما اطلاع دهید. « باتشکر »